Co su to a preco su tie pretoky?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Červenec 21 15:31:30 CEST 2023

Dobrý den,

Nedávno jsme se o tom s hasičema bavili. Mají priority Ochrana ohrožení
životů, Ochrana vlastního zdraví, a teprve potom Ochrana majetku. Takže se
prý podle toho řídí. Když přijedou k požáru budovy s FV na střeše, tak se
prý na hašení vykašlou aby neohrozili svoje životy. Ono prý netrvá moc
dlouho, a ty panely se žárem rozpadnou tak, že se obvody přeruší.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora