Re: Elektroměr.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Červenec 21 10:43:19 CEST 2023

Asi máte na mysli Český metrologický institut.
Nemyslím si, že certifikované zařízení má nějaké nastavení skryté před
ČMI. Výrobce musí k žádosti o certifikaci doložit veškerou dokumentaci,
parametry, jejich uložení, zabezpečení atd.
Metrologicky relevantní parametry musí být zabezpečeny tak, aby jejich
změna vyžadovala porušení plomby atd.

Martin Hanek