Re: [OT]Zavařévání

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 21 10:07:16 CEST 2023

Taky jsem to zkoušel v normální troubě. Ale přišlo mi to jako špinavý
proces. Při zahřátí přece jen unikne někdy trochu tekutiny z flašek. V
té troubě
se to pak různé připéká.

Naproti tomu v mikrovlnce je to snadný a čistý proces. Používám každoročně
hlavně na rajčata, která pěstuju ve velkém.
Na každou 0.7 l flašku dávám 6 minut. Vejde se mi tam max. 6 flašek, tak
při plné
várce 36 minut. Ale funguje to i s jednou za 6 minut, je to linární vztah.
Cíleně jsem neporovnával chuťově rozdíl při 1 a 6 kusech, ale kdyby byl
v tom
nějaký větší rozdíl, tak bych si asi všiml.
U staré mikrovlnky na max, teď u nové, která je aspoň zatím silnější, na
2. nejsilnější stupeň.
Flašku normálně s kovovým víčkem.

Při manipulaci s přehřátými a trochu natlakovanými flaškami po akci
doporučuji
pracovní ochranné brýle.

PL