Re: Problém s extruderem Ender 3v2

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Červenec 20 15:52:31 CEST 2023

ne, ten heartbreak je pro bowden pruchozi. Tam se to dela prave tak, ze se
neutahne ten element nad chladicem (co si porad nevzpominam jak se se mu
spravne rika), prostrci se bowden a az pak se dotahne (cimz ten bowden
"domackne"), A protoze v tom elementu jsou zoubky, ktere se do bowdenu
otlaci, tak je zvykem bowden po kazdem rozebrani o kousek zkratit (staci
par mm) Ale jak rikam - on stejne casem degraduje.
BR,
Marek