Re: Jaký USB konektor?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 20 15:37:17 CEST 2023

Já mám u přenosného přístroje velmi dobré zkušenosti s miniUSB.
Vydrží mnoho zasunutí, neodtrhává se od desky a přitom je menší.
Arduína z číny si přednostně objednávám právě s ním, když je výběr.
Lubor

> Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 20.07.2023 15:20
> Předmět: Jaký USB konektor?

Zdravím,

 mám otázku do pléna - dělám nějaký přenosný (ale i dílenský) logger, uvnitř
 je baterka, nabíjí se to z USB, přes USB to v případě stolního použití umí
 posílat data, v případě mobilního použití si to data syslí na flashku.

 A teď - jaký konektor použít? Já mám pořád takové cukání používat u stabilní