Re: Problém s extruderem Ender 3v2

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Červenec 20 14:48:43 CEST 2023

Zdravim,
ve vasem obrazku vam chybi jeste jeden element: teflonova trubicka
(bowden). Ta prochazi u Enderu heatbreakem (ta zuzena kovova trubicka) a
dotyka se trysky. Problem nastava kdyz je mezi tryskou a trubickou mezera.
Na youtube je hromada filmiku jak tu teflonovou trubicku instalovat, aby
mezerka nevznikla. Problem muze byt i v te soucastce co trubicku drzi na
miste (zaboha si mevzpomenu na jmeno :-D (Na obrazku zcela vlevo), ze
nedrzi. Dalsi problem co mne napada je, ze mate spatny vetrak hotendu (ten
co fouka na chladic). To se pak lehce stane, ze se chladic zahriva a struna
mekne uz v teflonovem  bowdenu. Ten mimochodem taky zkontrolujte, jednak se
prave tim natavenym plastem ucpava, jeho konec teplem degraduje a cas od
casu je treba zkratit.
BR,
Marek