Re: Elektroměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 20 12:37:10 CEST 2023

Honzo,
tvoje měření mně určitě zajímá,
zapojoval jsi ten kompenzační kondík na sdružené napětí? Tedy mezi fáze?
A tomu DC výkonu také moc nerozumím, měřil jste až za usměrňovačem, který asi neměl aktivní PFC, a jaký byl rozdíl v měřeních?
Lubor

> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 20.07.2023 11:53
> Předmět: Re: Elektroměr

Mám zkušenosti s reklamacemi různých tlkm. služeb a velmi výraznou váhu tomu vždycky dodala zmínka, že kromě mého měření ověřovat skutečnost i uznávaný znalec v oboru.   Vždycky se na to dotazovali, jedná z hlavních věcí, co provozovatele zajímala. Zkusil bych to tam zakomponovat.Jinak jsem velmi zvědav, jak uspějete. Pokud ano, bude to precedens pro ostatní. Mě elektroměr jalovinu neměří - neúčtuje. Testoval jsem to vloni pomocí 16M kompenzačního kondenzátoru a nic. Ale má zas jinou chybu, neměří správně stejnosměrný výkon 😅