Re: Elektroměr

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 20 11:53:17 CEST 2023

Mám zkušenosti s reklamacemi různých tlkm. služeb a velmi výraznou váhu
tomu vždycky dodala zmínka, že kromě mého měření ověřovat skutečnost i
uznávaný znalec v oboru.   Vždycky se na to dotazovali, jedná z hlavních
věcí, co provozovatele zajímala. Zkusil bych to tam zakomponovat.

Jinak jsem velmi zvědav, jak uspějete. Pokud ano, bude to precedens pro
ostatní. Mě elektroměr jalovinu neměří - neúčtuje. Testoval jsem to vloni
pomocí 16M kompenzačního kondenzátoru a nic. Ale má zas jinou chybu, neměří
správně stejnosměrný výkon 😅