wifi analyzer na mobilu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 20 11:18:59 CEST 2023

Používám tohle:https://androidutils.io/wifianalyzer/ verze PRO

Na některých telefonech (záleží nejspíš i na WiFi chipsetu v telefonu) to
zobrazuje i skryté SSID... Líbí se mi featura, která umí scanivat i IP
adresy v celém rozsahu a dle Mac adres tomu přiřadit výrobce zařízení..

Vadí mi ale, že musí být zapnutá GPS, nebo alespoň podstrčil určování
polohy (FakeGPS)

středa 19. července 2023 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>