pracka WIDL106

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Červenec 19 20:41:40 CEST 2023

kdyz zkratnu, taxe pracka roztoci na max kratce po startu po napusteni
vody a ohlasi chybu.

Prazdna funguje ok, i na drobnem pradlu ok, ale pokud se tam da jeden
rucnik navic, tak je to pri tech otackach a nevycerpane vode jak cihla.

Zahada je ze  asi po 20 ti minutach pomaleho otaceni se  dvakrat
rozbehne na max, pote se zase uklidni.

Ze zacatku to krasne rozbiha na vsechny mozne rychlosti a postupne.

Nemel jsem cas u toho sedet a presne sledovat a porovnavat, nekdy to
dopere, vetsinou ne a ohlasi chybu.

Cekal jsem po rozebrani,ze tacho bude mit osoupany magnet ci zavit, ale
vse je jak nove.

Zda se,ze je nekde studenak, ale pod mikroskopem je vse dobre a kontakty
to ma.

Svou sanci dostala, slouzila 15 let.

Kdyby mel nekdo v rukavu schema ridiciho modulu, budu rad.

LK