pracka WIDL106

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Červenec 19 19:12:09 CEST 2023

Prepajeni  elytu a rele byl masakr, deska je zalita v nejakem pruznem
silikonu. takze to je temer nemozne.

Propiskal jsem si spoje az na mcu a jsou v poradku. Schema nemam, ale na
vstupu s tachogeneratoru je zenerka a par odporu, z generatoru  to jde
pres par odporu, ktere jsou ok primo  na piny MCu.

Je to zvlastni, ze prvni cast bezneho prani provede v poradku az pri
machanim coz je takove to rychle rozjeti budnu se zasekne a toci tam a
zpet, az poradne mokre pradlo svou setrvacnicsti zpusobuje skakani
pracky, tlumice jsou ok, pruziny jsem zsiloval , ale nepomohlo. Predtim
alespon skakala, nyni uz hlasi chybu f02 protoze ty skoky jsou monstrozni.

Vsude na webu nachazim opravy spalene DPS, ale moje vypada jako nova.

Zena je rozhodnuta pro novou pracku.

Je to skoda, vse je jak nove i po 15 ti letech. Jen u dvirek na prasek
je mirna koroze.

LK