Re: Elektroměr

Standa Palas stpalas na volny.cz
Úterý Červenec 18 23:07:51 CEST 2023

Dobrý den

Účtování po fázích skutečně platí. Na to dlouhodobě nadávají všichni
solárníci. Veškeré vyhlášky jsou prolobovány tak aby se to vyplatilo
distributorům a nemyslím, že se na tom něco v dohledné době změní. Proto
je dle mého názoru nejlepší koncipovat fotovoltaiku jako pokud možno co
nejvíce nezávislý ostrovní systém a od distributorů se držet co nejdál
to jde.

Myslím, že tady je to měření trochu popsáno:
https://www.yorix.cz/cz/greenbono/gbo-aku.htm#aku

S.P.