Re: Elektroměr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 18 21:33:04 CEST 2023

Rozumím tomu správně, že jste potvrdil hned 2 negativní informace?
Tedy že skutečně platí účtování po fázích a nějaká suma je nezajímá.
A navíc že jste měřil spotřebu, i když tam měla téct čistá (nebo skoro
čistá) jalovina?
Škoda, že jste nezměřil periodu blikání LED, aby se dala spočítat
naměřené "spotřeba".

Díky za pokus.
PL