[Mech] Ako rozobrat cerpadlo

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Červenec 18 22:50:15 CEST 2023

Tak som to zmeral. Megmet nemám, tak len multimerom.
Hlavné vinutie 5,3ohm, pomocné 10,5ohm. Vinutia proti kostre 0. To sa mi
zdá OK, aj keď s meraním motorov nemám žiadne skúsenosti. Predpokladám
zapojenie ako obrázok v prílohe.

Motor na fotke je vymontovaný z vodotesného plastového obalu. To na
vysvetlenie tých neutesnených fastonov. Dnes som s tým bol v servise.
Technik to vraj premeral a podľa neho to treba previnúť, čo je
nerentabilné. Nechcel povedať ako to rozobrať. Ponúkol mi podbné
čerpadlo za 150. Nejak ma nepresvedčil...

Hm, rád by som to otvoril
IK

Dňa 17. 7. 2023 o 13:50 Ivan Kiss napísal(a):