[Mech] Ako rozobrat cerpadlo

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Červenec 18 18:57:05 CEST 2023

Mně zatím prošly rukama jen taková čerpadla (taky asi 5 ks), kde olejová
lázeň byla v samostatné komoře mezi motorem a oběžným kolem, z obou
stran oddělená keramickými ucpávkami. Motor byl u všech suchý.

Jiří Majzlík Němeček