Re: Elektroměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Červenec 18 08:37:39 CEST 2023

Mám ZPA TCM221/3
Patří PRE, ale nikde jsem o něm nic nenašel, ani u ZPA, asi už je to zastaralý model.
Lubor

Co tam máte za elektroměr? Já mám na svém (Daisy ADX12A od ČEZu) přimo
 "tarif" P (vedle T1 a T2), do kterého se načítají přetoky.

 https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/potrebuji-vyresit/elektromery-a-odecty/pruvodce-elektromery <https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/potrebuji-vyresit/elektromery-a-odecty/pruvodce-elektromery>

 Jinak pozor na to, že klasický elektroměr má měřit (=účtovat) jen činný
 výkon. Pro domácnosti určitě, u firem přesně nevím, nejspíš se to řeší až u
 velkoodběrů.

 --
 Jan 'yanek' Bortl