BLE sniffer

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 17 20:04:39 CEST 2023

Díky. Po pravdě jsem krabicku nehledal, ale asi jsem tušil, že už to někdo
řešil. Říkal jsem si, že nejspíš koupím tu věc od EBYTE. Ale asi spíš vezmu
Nordic kvůli moznosti použit ho i na jiné experimenty než jenom sniffer
(změnou firmware se z toho stane klasické BLE). Kdežto firmware v EBYTE
neprehraji a je to na věky určený jenom jako sniffer. Krabička na
Thingiverse rozhodnuti dokonala :-).