BLE sniffer

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červenec 17 12:19:39 CEST 2023

Krabička je třeba tady:

https://www.thingiverse.com/thing:4132768

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Monday, July 17, 2023 10:28 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: BLE sniffer

Používáme nRF52840 Dongle, je potřeba do toho speciální FW, ale ten se dá stáhnout přímo od výrobce https://www.nordicsemi.com/Products/Development-tools/nrf-sniffer-for-bluetooth-le.
Zatím bez výhrad (kromě absence krabičky, ale to vývojový kit).

Tomáš

Trochu jsem se začal zajímat o BLE a hodilo by se mi nějaké očuchávátko abych nevařil z vody a mohl si nějaké věci ověřit. Asi půjdu cestou Win+Wireshark. Mobil umí neco take, ale je to dost nepohodlne. Navic nevim zda je tam videt vše (cela hlavicka, kontrolni soucty, typy "reklam" atd... tedy co jsem zatim nastudoval a rad bych se trochu ponoril do hloubky).

Našel jsem, že je nutný HW např. E104-BT5040UA od EBYTE což je přímo určené pro funkci snifferu a nic dalšího to neumí. Pak by to měl umět (z těch běžných co jsou na ALI) Nordic nRF52840 Dongle USB. Ale tam si nejsem jist zda není nutný speciální firmware. Navíc absence krabičky... a je to i dražší než E104-BT5040UA.

Nebo si mám dát na něco pozor?

MG