kviz na piatok: EMC testovanie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Červenec 16 19:57:13 CEST 2023

Pohyboval jsem se 30 let v oblasti patentů pro textilní stroje, sám jsem
autorem více než 60 patentů. Ano, patentuji se detaily, ale vždycky to jsou
výsledky nějakého vývojového úsilí, které posouvaji stroj někam dopředu a
není zájem, aby to Čínan hned po uvedení na trh zkopíroval. Někdy se ale
opravdu patentuje jen kvůli blokování konkurence, ale ne moc často, ono to
patentovani v cizích zemích je dost drahé.