Re: Vodoměr s dálkovým odečtem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 16 19:57:21 CEST 2023

Fajn. Já to mám podobně, jen měřím množství vody.
Kontinuálně může protéct max. 25 litrů vody, pak musí být prerušení
minimálně na 10 sekund.
Vychází to jak pro pračku, tak pro sprchování.

Protože mám barák zadrátovaný kabeláží se zásuvkami RJ45, tak jsem si
ještě k tomu napojil
tlačítko a pískle (sirénku). Tlačítkem se vypne měření na 5 minut
(opakovaným stlačením to
jde natáhnout až do 30 minut). A pískle se ozve 10 sekund předtím, než
začne ventil zavírat.
Tlačítkem se vypne pískle a zresetuje měření.
Ale v praxi je to víceméně zbytečné, ten limit je v pohodě dostačující.

Přesně jak jste napsal: Jak primitivní. Ale jak účinné.

Samozřejmě jsem to nainstaloval pozdě.
Tedy až poté, co mě prasklá přívodní hadička k umývadlu vyplavila.

PL