Re[2]: Vodoměr s dálkovým odečtem

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Červenec 16 10:40:45 CEST 2023

No zkusím to, nestojí to majlant a bude to na relativně čisté vodě.
Původně jsem to měl velmi jednoduše tak, že impulsy aktivovaly časovače
a pokud byl průtok delší, než asi 10 minut, tak to zavřelo servoventil.
Pokud se v průběhu časování odběr přerušil, začalo to časovat zase od
nuly. Je to primitivní, ale fungovalo to spolehlivě