kviz na piatok: EMC testovanie

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červenec 15 15:50:41 CEST 2023

Prostě se pohybujete v jiných kruzích společnosti. Já znám spíš
živnostníky, pro které je vrcholem měřící techniky zednický metr a
vadaska. Ale dost srandy.
Děláte vysoce specializovanou práci a já nezpochybňuji, že je užitečná.
Ale my, prostí hračičkové s Arduinem a matlalové podivného kódu jí
prostě nerozumíme. Vaše obrázky z přístrojů jsou pěkné, ale když tam
napíšete, že jde o fotku ufouna, vyjde to nastejno. "My jim nerozumíme,
ale my jim věříme ..." z císařova pekaře to vystihuje přesně.
A že vám to vybavení tak trochu závidíme, tomu se nedivte.

Mrazík