kviz na piatok: EMC testovanie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 14 22:56:49 CEST 2023

Kdybych byl odvážnější a nebál se, jaký šílený kartáč dostanu a jak budu
zahrnut opovržením, napsal bych něco podobného.
Ale protože jsem posera, tak mlčím.

Jak se asi vyhodnocují přínosy podobných mezinárodních
monstr-projektů/grantů?
Je to lepší než v našich malých podmínkách?
Kde pak někdo (myslím, že NKÚ) zveřejní, že 3/4 grantů a dotací na různé
výzkumné úkoly naprosto nepřináší
požadované výsledky a nemá žádný dopad do reality.

PL