Re: Li akumulátor 9V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 16:23:06 CEST 2023

Tady došlo zřejmě k nedorozumění.
Asi na základě těchto mých 2 vět:
    Do měřáků používám už spoustu let 9V NiMH baterky s malým
samovybíjením.
    Kdysi velmi dávno myslím od Conrada, později pak z Lidlu.

Tím ale nebylo myšleno, že by Conrad něco dodával do Lidlu.
A ani to tam není napsáno.
Jen jsem psal, že dřív jsem ty 9V NiMH akumulátory bral od Conrada.
Tehdy to byla dost novinka.
A pak později začal takové baterky prodávat Lidl, tak od té doby je
kupuju tam.
Nejsou to samozřejmě ty samé, jen je to taky 9V NiMH akumulátor.
Dřív je Lidl měl v celočerveném provedení, později v černozeleném.
Dobře fungují obě provedení.

PL