Re: Li akumulátor 9V

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:48:38 CEST 2023

No, NiCD a NiMH už pomalu budou mizet z trhu.
O tom žádná. LiON ano ale přijdou nové technologie.
Tak to prostě bude.
Před časem jsem tu dával asi foto jak místo destičkové
baterie se tam do 9V nacpou malé NiCD tužky a technologie
jak je vidět jdou dále.
A jen připomínka že by Conrad dodával do Lidlu tak to asi ne.
Ale odkaz budu akceptovat i s případnou omluvou.
Hezký den,
Jindra Polívka