Re: Li akumulátor 9V

Středa Červenec 12 20:12:25 CEST 2023

Je to přes 20 let většina těch kantorů bude dneska v důchodu nebo na věčném
odpočinku...

Oni tam tenkrát chtěli dávat ten konektor, na který jsem tu posílal link...
resp. teď jsem si vzpomněl, oni vlastně nechtěli dobíjecí baterie, ale
napájení kabelem. Všech měřáků z jednoho zdroje - fakt to někoho napadlo.
Takže byste měli v laboratoři na stole obvod, v něm různě zapojené třeba 4
voltmetry a ampérmetry a ty by měly navzájem propojené + a - na konektoru
baterie... což by ani nefungovalo (a navíc by to dělalo efektní zkraty).

Prostě kdo to umí, ten to dělá, kdo to neumí, ten to učí... profesoři
elektrotechniky :-\

Cigarety prostě somrovat od kuřáků nebo vybírat koše. Ano, vyhazuje se to,
nedá se do toho doplnit ani náplň a nedá se to ani dobít (přestože by to
technicky obojí šlo).

P.K.