Re: Li akumulátor 9V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 12 19:53:37 CEST 2023

No vida, moudří kantoři.
Asi dobrá informace, s tím odizolováním konektoru.
Poraďte jim tip - z kolíčků, kterými se zaslepují tuby na TH integráče,
udělat záslepku.
Štípačkami podélně rozstřihnout, aby vznikala 2 "křídla", která pak tu
záslepku napružením drží vevnitř.
No a nebo moderní moderní metoda na úrovni doby - vytisknout záslepku na
3D prn.

O akumulátorech z cigaret jsem už slyšel a četl. Ale nikde jsem
neobjevil lokalitu, kde by se daly nasbírat.
Máte nějaký tip?
Žádné kuřáky ve svém okolí nemám.
Probrat koše na šalinových zastávkách? Skutečně je to něco, co se po
vykouření hned vyhazuje?
Zdroj malých LiXX baterek by se velmi hodil.

Díky.
PL