Re: Li akumulátor 9V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 12 19:01:19 CEST 2023

Nikdo se moc k odpovídání nemá, tak jedna odpověď trochu bokem.

Do měřáků používám už spoustu let 9V NiMH baterky s malým samovybíjením.
Kdysi velmi dávno myslím od Conrada, později pak z Lidlu.
Cena je někde kolem 100 Kč i s DPH.
Za hodně let a hodně exemplářů mi odešla jedna.

Abych si zjednodušil nabíjení, tak jsem do levných měřáků vyvrtal z boku
díru a osadil tam malý Jack. Připojený na ten akumulátor vevnitř.
K tomu dřevěný špalíček o půdorysu 9V baterky s kontakty a káblíkem.

Takže dneska už měřák nerozdělávám, ale položím ho vedle nabíječky,
připojím ten káblík a do nabíječky (opět Lidl) strčím ten "simulátor
baterky".

PL