Li akumulátor 9V

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Červenec 12 18:39:11 CEST 2023

Pan Lukeš mně tu kdysi přivedl k nákupu těchto akumulátorů do multimetrů.
Mám na mysli akumulátor ve tvaru destičkové baterie, a nabíjí se z USB konektoru. Kapacita se pohybuje kolem 400-600mAh
Mám jich tu několik různého původu, a jsou 2 druhů.
-S vnitřním měničem, takže dávají stabilizovaných 9V. Asi u nich bude větší samovybíjení.
-Mají uvnitř jen 2 LiPoly v sérii, měnič uvnitř řeší jen dobíjení z USB.
-Není známo zda obsahují balancér. Kdysi jsem nějaké koupil v GM, ty ještě neměly ani to USB dobíjení, a po roce používání se spolehlivě rozbalancovaly skoro k nepoužití.

Máte někdo doporučený zdroj pro nákup do firmy, a se zárukou vnitří struktury viz předchozí 2 body? V inzerci se vesměs o té vnitřní struktuře nic nepíše.
Lubor