Re: Elektroměr

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červenec 12 18:57:10 CEST 2023

Ja jsem asi nejaky nedovzdelany, muzete prosim nekdo vysvetlit, jak to
uctovani po fazich funguje ? Mame ten ctyrkvadrantovy elektromer ,
pripojeny pres GSM a na portalu CEZ distribuce se mohu podivat, kolik jsem
do site poslal a kolik kWh jsem si vzal zpatky. Ale nic o jednotlivych
fazich tam neni.