Re: Elektroměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Červenec 12 17:15:09 CEST 2023

No v SVJ prostě nikdo klíč nemá, servisák ho má, asi bude u všech výtahů stejný,
teď mi jde o postup jak získat jeden pro mně.

A k přetokům, nejen elektromotor, ale teď jsem si uvědomil, že jakýkoli spotřebič zapojený mezi fáze, třeba transformátorová svářečka, bude mít svůj jalový proud rozložený na dílčí činnou spotřebu a dílčí činný přetok. Už uvažuji že bych tuto situaci řešil s obchodní inspekcí, nebo s D-testem?
Lubor

S rozvaděčem je to podle mě otázkou vaší smlouvy s instalační a servisní
 organizací. Je to váš majetek. Pokud vám
 do něho nějak omezují přístup, tak jste na to museli přistoupit v nějaké
 garanční nebo servisní smlouvě, řekl bych.
 Pochybuji, že by to plynulo z nějakého zákona nebo jiného obecně
 platného předpisu.