c: modf (xc8 microchip)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červenec 12 10:42:50 CEST 2023

> Ja bych se pouziti typu float vubec nebranil, pokud neni mcu vykonove a
> pametove na dorazu,

Je to 8-bitove PICko. Co si budeme nahovarat... ;-)
(davno sme nemali nejaky poriadny flame na temu ktory mcu je lepsi... hm,
15 rokov... http://www.efton.sk/sk/mcuplusminus.htm )

> zlepsuje to citelnost a udrzovatelnost kodu, aspon
> ja, kdyz po letech vyhrabu projekt,  kde jsem se pokousel o celociselnou
> aritmetiku, tak nez zase pochopim co jsem jak posouval....

Na toto sluzia komentare, resp. vhodne zvolene symboly (#define). Uznavam,
ze je to pracne urobit to poriadne.

> Pro double zase neni na MCU moc prostoru

Ako som uz bol v tomto vlakne pisal, v tomto konkretnom pripade
(XC8/PIC8/C99) je double = float.

wek