Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 11 13:35:07 CEST 2023

Tak ale tohle už je divné.
Pro RS485 nějaké desítky metru kabely nepředstavují žádný problém.
A změna rychlosti šíření při přechodu ze 2m na 10m snad nemůže udělat
zmíněnou nepřesnost.
Tak bude ještě nějaký jiný zakopaný pes.
Kontroloval jsem přetoky u kamaráda,který má stejnou konfiguraci, jako
plánuju já (měnič SolaX, smart-metr CHINT_DTSU666 po RS485 s Modbusem,
tažený přes 3 patra, cca 25m).
A přetoky tam má minimální, dost hluboko pod povolenou hranicí.
To mě trochu uklidnilo.
V době psaní prvotního dotazu jsem ještě tento výsledek neznal.

Jinak tady je označení měniče jako proudového zdroje asi trochu zavádějící.
Snaží se napětím na výstupu měniče dosáhnout nulového proudu měřákem.
Tak jestli to nazveme v tomto případě napěťovým nebo proudovým zdrojem
je možná fuk.

PL