Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 11 13:24:19 CEST 2023

No vždyť o tom celou dobu píšu.
Pokud jsou baterky nabité, tak rozpojím přímé spojení výstupu měniče a
gridu, a dočasně ho nahradím jen "datovým" spojením pro zajištění
synchronizace.
Pak nemusím stále zbytečně přesně vyvažovat výstup měniče vůči gridu a
jaksi z principu nemůže dojít k větším přetokům ani při rychlé změně zátěže.

PL