Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 10 23:56:58 CEST 2023

Já chci jít do hybridního SolaXe proto, že má vysoký povolený výkon
nesymetricky do jedné fáze.
Navíc je v provedení 10 kW jen pasivně chlazený. A je v praxi opravdu
studený, prakticky ověřeno.
Hybrid z prostého důvodu - dotace.

Pokud to ošéfuju jedním stykačem, 3 odpory a nějakou jednoduchou
elektronikou, tak to
beru jako fajn řešení. Stykačů mám plný šuplík a zbytek je finančně sranda.

A to automatické připojení by tam bylo taky.

Teď je mým největším úkolem sehnat dobrovolníka mezi kolegy, kteří už
ten SolaX mají.
Aby to vyzkoušeli dřív, než si stejný měnič nevratně objednám.

PL