Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 10 21:56:52 CEST 2023

S tarifem pro soláry by to asi nevadilo.
Ale nevím, jestli se k němu budu schopný dostat.
Jsem u jednoho malého dodavatele, a mám ještě rok závazek.

Vadí mi, že ta spolupráce s gridem je u hybridu taková  ... prostě se mi
nelíbí.
Podle mě je tam koncepční chyba, že to musí spoléhat na extra rychlé
měření, místo aby to použilo nějaký chytrý koncept.
Prostě nahrazení chytrosti hrubou sílou (zde hrubou rychlostí).

PL