Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Červenec 9 13:58:37 CEST 2023

Hezký den,

odpovím nejdřív sem do konference a pak Vám napíšu soukromě.

Nepotřebuji aby po mě někdo luštil kód, ale bude k nahlédnutí, pro
případ zájmu, ale nechci z určitých důvodů kód zveřejnit dokud nedojde k
jeho vyčištění.

Zveřejněn potom bude, minimálně proto, že obsahuje cizí části pod LGPL a
MIT licencemi a taky protože ho prostě zveřejnit chci. Než ho někdo
případně forkne, rád bych vyřešil tyto základní konstrukční otázky.

HW bude také opensource, ale nejprve chci připravit crowdfunding kampaň,
kde hw bude možné pořídit (nejde o koupi v pravém slova smyslu), aby se
mi alespoň nějaká část nákladů (do dneška asi 50 tisíc + práce) vrátila,
než to okopíruje Číňan.

Celá mapa je definovaná v jednom hlavičkovém souboru a to je to nad čím
budeme pracovat (v zásadě). Zbytek bude v lidské řeči.

MCU je aktuálně STM32xx Cortex M0+, starší verze měla M0.

A v současnosti už to rok úspěšně pohání jeden střízlivě chytrý dům, kde
je 30x toto zařízení plus PLC na odhadem 300m sběrnice na 57600 Bd.

JL