Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Neděle Červenec 9 11:59:08 CEST 2023

Zdravím,
implementace MODBUSu mě právě čeká, takže jsem byl po letech znovu nucen
studovat specifikaci protokolu a přemýšlet nad tím. A takovéto
optimalizace miluji, takže pokud jste ještě nedostal kýženou odpověď od
kolegů, tak budu možná ochoten pomoci. Jinak je to často hodně
individuální a 5 hodin času je dost málo na to, zabývat se cizím kódem,
ale v podstatě jsem na to zvyklý a může to být oboustranně přínosné,
takže se na to můžeme zkusit vrhnout. Máte-li zájem, kontaktujte mě
přímo na můj pracovní mail z odkazu pod podpisem.

Přeji všem pěkný letní den!
Tomáš Halabala - REGULACE.ORG
https://www.regulace.org/contact_us.php