MPPT, dotaz

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červenec 6 13:58:29 CEST 2023

Pokud je ovšem jediným hlediskem bezpečnost, pak se obávám, že pokud se
švihne jeden tranzistor, poteče stejnosměrný proud také.

Pak ještě druhá úvaha: nevím, jak Arduino budí IR2110, ale očekával
bych, že jsou to obdélníky. No a tím pádem na tělese je napětí sice
střídavé, ale obdélníkovitého průběhu. Pokud v tom zapojení není žádná
indukčnost, tak to snad ani jinak nejde. No a oblouk snad zhasne proto,
že po (rozumně) nenulový čas je napětí na zátěži téměř nulové. Jenže to
platí pro sinusovku a ne pro obdélníky. Nebude oblouk tedy hořet úplně
stejně, jako pokud bude proud stejnosměrný?

Martin Záruba