Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Pondělí Červenec 3 10:43:07 CEST 2023

Pokud vím, náklady na distribuci platím jen za odebranou energii a né za
dodanou. Pokud té energie odeberu minimum, nemusí mě tyhle náklady nějak
zvlášť trápit. Dokonce v rámci komunity mají být menší, jen je otázka,
kolik toho ta komunita zvládne naakumulovat a zpět svým členům poslat.
Asi zatím nic moc. Je to všechno ve vývoji a uvidíme, kde se to ustálí.

Anděl