BLE baecon

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Červenec 3 07:30:38 CEST 2023

On 02.07.2023 21:34, Jindrich Fucik wrote:
> Ahoj vespolek,
>
> koukám na ceny BLE trackerů (Bluetooth Low Energy Baecon), které se
> včetně poštovného pohybují kolem 30 CZK. Tak mi trochu vrtá hlavou,
> jestli by se nedaly použít na něco jiného.
> https://www.aliexpress.com/item/1005005449869056.html
>
> Nemáte někdo popis, co je uvnitř? Jestli to nelze nějak přeprogramovat?

Stejně vypadající jsem kdysi koupil. Nemá to GPS, má to BT a aplikace
umí detekovat vzdálení mimo signál a také na požádání zapípat. První
várka fungovala relativně dobře, tak jsem objednal další a tam už byl
nějaký problém, detaily už nevím.

Čip je ST17H66B, některé piny jsou vyvedené na plošky, takže přes pogo
piny by s tím možná něco šlo dělat.

L.