Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Červenec 2 09:00:32 CEST 2023

Mám zkušenosti s kotlem na pelety, je to podle mě jednoduché, běžte do toho.

Předevčírem zastavili příjem žádostí, nově to rozjedou od 1.9. Byl jsem
na školení, pročtěte toto:
https://www.znojemcan.cz/wp-content/uploads/2023/06/Prezentace_NZU23_podminky_od_zari_2023_s_parametry.pdf
https://novazelenausporam.cz/dokumenty/podminky-2023/

Byl tam pan Mudroch (snad jsem to nespletl) ze SFŽP v Brně a řekl to
jednoznačně. Jejich cílem není nějak platbám bránit, jejich cílem je
smysluplně jich co nejvíce rozdat.
Jednoduše - splníte podmínky - máme dotaci. Mají prý toho tolik, že
většinu dělá online systém, lidi to na konci jen rychle zkontrolují. Od
1.9. jsou tam i nějaká zjednodušení, myslím že se nebudou dokládat
faktury a platby, ale musíte je mít u sebe, kdyby Vás náhodně kontrolovali.

V Brně to máte kousek, být Vámi, tak tam zajdu nebo zavolám a přesně jim
řeknu postup, co jste tady popsal. Oni Vám řeknou co a jak a kde by
mohlo být nějaké úskalí. Jsou velmi ochotní a nápomocní.
https://www.sfzp.cz/kontakty/krajska-pracoviste/detail/?id=jihomoravsky

Martin Hanek