Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 1 18:11:48 CEST 2023

Zdravím.
V konferenci je klid, tak zkusím dotaz.

Je reálně si postavit solární systém s hybridním měničem a vyřídit k
tomu státní dotaci kompletně svépomocí?
Je to reálné, nebo je tam příliš mnoho zatím neviditelných
byrokratických překážek, které tomu v praxi zabrání?

Mám 50-tku, kus drátu i kleště už jsem v ruce držel.
Co by měl systém obsahovat celkem představu mám. Mám k dispozici i
projekt realizované instalace, takže vím, že se moc nepletu.

Ale bude se se mnou vůbec bavit nějaký úřad (ať už EGD/EON nebo potom
nějaký ten dotační úřad) když tam budu jako realizátor já sám?
Revizi by samozřejmě dělal někdo nezávislý, ale vše ostatní bych si
chtěl udělat sám, včetně projektu.

Máte prosím někdo praktickou zkušenost s podobným postupem?
Tedy provozujete někdo DIY solár s hybridním měničem a máte úspěšně
vyřízenou (a proplacenu) dotaci?

Děkuji předem za případné informace a tipy.
Petr Labaj