SVJ a fotovoltaika

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Červenec 2 08:53:35 CEST 2023

Byl jsem na semináři o Nové zelené úsporám pro bytové domy a byly tam
tyto prezentace:
https://www.znojemcan.cz/wp-content/uploads/2023/06/S-Power-Prezentace-bytove-domy.pdf
https://www.znojemcan.cz/wp-content/uploads/2023/06/CSOB-BDSVJ-Uverovani-FVE-2023a.pdf

Myslím, že tam ty výhody a nevýhody popsali. Zjednodušení je ve vůdčím
odběrném místě, problém je stále v tom, že se výroba rozdělí podle
koeficientů domluveným vlastníkům, ale když někdo není doma, jiný to
spotřebovat nemůže.

Martin Hanek