OpenPNP, prirazeni trysek

Sobota Leden 21 21:04:25 CET 2023

Zprovoznil jsem si dnes automatickou vymenu trysek a premyslim, jak
udelat, aby mel feeder prirazenou pevne levou nebo pravou trysku.
(klasicka hlava s dvema pozicemi) Pri rucni vymene to bylo OK, nastavil
jsem 2 sady pro pravou a levou pozici a priradil prislusne kompatibilni
trysky. Jde o to, ze nektere soucastky jsou dosazitelne jen jednou pozici.

Pri automaticke vymene si to bere jak chce a jedine reseni, co me
napadlo, je udelat pozice pro 2 sady trysek - zatim to omezim na 2
nejpouzivanejsi vlevo a stejne 2 + 2 dalsi vpravo. Neni problem nakoupit
ty trysky ale zabira to misto...

Neexistuje nejake reseni, kde by se dane soucastce nebo feederu omezila
pozice, ktera muze soucastku brat?