Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Úterý Únor 21 21:05:44 CET 2023

No, do problematiky nevidim ale nejak mi neni jasne, proc dokument
ulozeny na nejakem zabezpecenem ulozisti nemuze byt proste viditelny a
platny k datu doruceni stale.
A v cem by spocivala draze placena obsluha uz nechapu vubec, asi, ze by
to nejaky script periodicky projizdel a updatoval? Ale ve statnim
sektoru je asi vsechno slozite.
Ja vidim riziko, ze se treba k nejakemu dokumentu nedostanu a nakonec
ani nemusim vedet, ze nejaky takovy mi byl dorucen. Ne, ze by to bylo s
papirovou postou o moc lepsi,ale aspon, kdyz uz se o dokumentu dozvim,
tak v supliku existuje roky a zadarmo.
Kdysi za totality a chvili potom navic fungovalo, ze dokument musel byt
dorucen, zadna fikce doruceni. To je proste pokrok.