Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 21 20:37:17 CET 2023

Uz jsem to tu jednou psal! Elektronicky podpis ma platnost rok...pokud
je opatren casovym razitkem je to 5 let....pokud maji ty dokumenty
platit musite zajistit periodicke prerazeni casovych razitek, aby
dokumenty stale platily. To by melo proste nejakou rezii, kterou nikdo
nechce zaplatit.

RV