XC8 for AVR a listing programu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Prosinec 30 12:23:31 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

prave ten Window/Debugging/Output/Disassembly Listing mi nefunguje pri AVR.

Ale docasne riesenie, ktore som nasiel je nasledovne.
1) naistalovat mplabx 6.15 a xc8 2.45
2) nainstalovat microchip studio 7.0.... a zrusit instalaciu xc8 2.36; pri vytvarani projektu pre xc8 vo visual studiu najde automaticky xc8 2.45

Potom sa uz daju prepinat Debug a Release verzia aj vo visual studiu (- to je microchip studio).

Ja mam nejaky rozbity pocitac a mplax 6.15, xc8 2.45 a microchip studio for AVR 7.0.xxxx nevedia spolu korektne existovat na jednom pocitaci s w11 a mam dost silny pocit, ze to bude nejaka cloudova chyba bud u microchipu alebo microsoftu.
A ked sa mi podari rozchodit aj korektne debuger, tak budem najstastnejsi clovek na svete... A este jedna poznamka, mam ku PC pripojene ATtiny817-XMINI. To najde bez problemov aj ten mplabx aj visual studio.

Taky je aktualny stav.

Andrej

Ahoj,
Sice to není pro AVR ale překlad pro PIC, ale je to XC8
Standardně bez nějakého nastavení mi to ukládá
"D:\moje\elektro\PIC_projekt\Dum\Zavlazovani\Pic\Zavlazovani.X\dist\default\
debug\Zavlazovani.X.debug.lst"
"D:\moje\elektro\PIC_projekt\Dum\Zavlazovani\Pic\Zavlazovani.X\dist\default\
production\Zavlazovani.X.production.lst"

V MPLABX se k tomu výpisu dostanete Window/Debugging/Output/Disassembly
listing

Míra