XC8 for AVR a listing programu

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Prosinec 30 11:25:36 CET 2023

Ahoj,
Sice to není pro AVR ale překlad pro PIC, ale je to XC8
Standardně bez nějakého nastavení mi to ukládá
"D:\moje\elektro\PIC_projekt\Dum\Zavlazovani\Pic\Zavlazovani.X\dist\default\
debug\Zavlazovani.X.debug.lst"
"D:\moje\elektro\PIC_projekt\Dum\Zavlazovani\Pic\Zavlazovani.X\dist\default\
production\Zavlazovani.X.production.lst"

V MPLABX se k tomu výpisu dostanete Window/Debugging/Output/Disassembly
listing

Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, December 29, 2023 11:54 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: XC8 for AVR a listing programu

[preposielam]

Ahojte,

pouzivate niekto xc8 for AVR? Ak ano, chcel by som sa spytat, co treba
nastavit aby mi generoval listing programu pre release aj debug verziu
programu? Sedim nad tym uz niekolko dni a neviem na to prist. Velmi pekne
dakujem.

To xc8 for avr by sa malo spravat tak isto ako gcc for avr, takze by to
mohol byt aj prepinac pre gcc.

A.