Re: Hledám dutinku na pevny kolik

glajc.hwnews na seznam.cz glajc.hwnews na seznam.cz
Středa Prosinec 27 21:09:24 CET 2023

Dutinky z konektoru Harting, stříbřené, dutinka se čtyřmi nebo šesti
drážkami. Pružící. Přívodní kablík lze naletovat nebo nakrimpovat.
pg
---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 22. 12. 2023 14:42:50
Předmět: Hledám dutinku na pevny kolik
"Zdravim,

potreboval bych najit vhdodny protikus, ktery pujde nasunout na pevny
(nerozriznuty, nepruzny) kolik, ktery ma vnejsi prumer 2.25 mm. Zatim
nejbliz jsem se dostal s konektorem Molex pro velke 3.5 HDD, ale to
provedeni ze stoceneho kusu plechu se mi moc nelibi - ono to mozna vyhovi v

PC, kde to clovek pripoji parkrat, ale na kabelu k blesku, kde to clovek
pripoji i parkrat denne uz to nebude to prave.

Koli vypada takhle (neni to moje fotka, ale je to na ni dobre videt), jedna

se o ty dva koliky vpravo dole:
https://www.photrio.com/forum/attachments/img_5653-jpeg.336905/

Rozpitval jsem dva ruzne velke Neutriky v nadeji, ze to bude blizko, ale ty

maji ty koliky nejspis jen 2 mm, takze to tam sice narvat jde, ale o ty tri

desetiny navic se to roztahuje a neni to dobre. Nenapadne nekoho z vas neco?

Potreboval bych toho tri pary.

Diky za kazdy dobry tip.

Pavel Kutina